Dejlig 30 års fødselsdagsbrunch

Jeg fyldte 30 år i går, og jeg var så heldig at min søde familie kom til brunch. Jeg havde valgt at invitere til brunch, dels fordi jeg selv elsker brunch og  dels fordi det gav mig lejlighed til at lave en masse dejlig mad.

Der skal nok følge opskrifter på flere af retterne, men idag nyder jeg min fridag med lidt oprydning og uden at tænke for meget på mad. Jeg havde en rigtig dejlig fødselsdag, og det var super dejligt at blive fejret af familien.

One thought on “Dejlig 30 års fødselsdagsbrunch

Skriv et svar

