Godt nytår – året der er gået på Ellevild Madblog

Så blev det nytår, og det er tid til at se lidt tilbage. Bloggen har ikke engang eksisteret et år, men der er stadig grund til at fejre nytåret og runde ordentligt af. Derfor kommer her et lille sammendrag af 2012.

Brownie

Det mest besøgte indlæg i 2012 var Meyers brownies. En klar vinder, som jeg har nydt at bage og spise.

Flødeboller2

De blev skarp forfulgt af Hjemmelavede flødeboller. En rigtig sjov opskrift, som giver et flot resultat.

Squashtærte

Den 3. mest populære opskrift i 2012 var Squashtærte uden bund. En rigtig nem opskrift, som er god til de travle hverdage.

Det mest søgt på google, der har ført til besøg på bloggen, har været Meyers brownies. I det hele taget har de mest populære indlæg været præget af det søde. Men de søde opskrifter har også fyldt godt på bloggen. Jeg tror, Danmark har været ramt af en bagebølge i 2012. Mon ikke den fortsætter ind i 2013.

I 2012 har der på bloggen været 140 indlæg, hvoraf 19 var gæsteindlæg. Det er et langt højere antal, end jeg havde troet, da jeg startede bloggen. Det har været 12.838 antal sidevisninger af bloggen. Igen langt flere end jeg nogensinde troede.

CobbPastaToss

Min egen ynglings opskrift fra bloggen har været: Cobb Pasta Toss. En opskrift, som kombinerer flere af mine ynglingsingredienser i en ret. Og resterne er gode at have med på madpakken.

Jordbærtærte3

Jordbærtærten med mazarinbund var et hit hos både Anders og jeg. Den kommer jeg helt sikkert til at lave igen i 2013. Barbacoa og andre slags mexicansk mad bliver helt sikkert også lavet igen. Så blog-året er gået godt. Faktisk rigtig godt. Tænk at jeg har nået at afprøve så mange opskrifter og har lavet så meget spændende.

Jeg håber, at 2013 vil blive lige så spændende og bringe nye udfordinger. Jeg håber på, at jeg vil udbygge mine færdigheder i køkkenet og finde nye ynglingsopskrifter. Jeg håber også, at 2013 vil byde på flere madrelaterede “ud af huset”-oplevelser.
I forhold til bloggen er mit nytårsforsæt, at jeg vil forsøge at blive bedre til at tage gode madbilleder og forhåbentlig få flere billeder optaget af foodgawker. Jeg kommer aldrig dertil, hvor jeg bruger timer på at style og tage billeder. Men med lidt omtanke kan jeg måske tage bedre billeder.

Tusind tak for, at I læser med herinde. Jeg håber, at I alle får et fantastisk 2013.

Rigtig godt nytår!

Skriv et svar

